Kundeservice

Vi streber alltid etter å levere god kundeservice, og fornøyde kunder er vårt levebrød. Du kan derfor alltids ta kontakt med Barkley på e-post om du lurer på noe.

Kundeservice er tilgjengelig fra 08:00 - 16:00 mandag til fredag på chat og e-post.

Du vil også finne svar på ofte stilte spørsmål under.

Barkley

E-post

kundeservice@barglass.no

Telefonen er åpen fra 08.00 - 16.00

Ofte stilte spørsmål

Hvilke fraktalternativer finnes, og hva koster det?

Vi tilbyr pakke til hentested med Bring. Da blir din ordre levert til din nærmeste Post i…

Hva er normal leveringstid?

For produkter vi har på hovedlager har vi en leveringstid på 2-5 virkedager, avhengig av hvor du…

Hvor godt stemmer lagerstatusen som vises i nettbutikken?

Lagersaldoen oppdateres kontinuerlig og stemmer derfor godt. Det kan likevel i blant gå fort dersom mange kunder…

Dersom et av mine produkter er forsinket, hva skjer med de andre?

Da vil du få en beskjed av oss via e-post. Din ordre sendes som regel først når…

Hva er åpningstid for kundeservice/chat?

Hvis ikke du finner svar på spørsmålet ditt her, kan du chatte med oss eller sende en…

Jeg angrer på kjøpet mitt. Hva gjør jeg?

Ved kjøp i nettbutikken har du rett til å angre kjøpet innen 14 dager fra du mottok…

Min pakke er skadet ved mottakelse. Hva gjør jeg?

Hvis dine varer er skadet utvendig ved mottakelse er det mulig å nekte og motta den skadede…

Hvilke betalingsmåter finnes?

Du kan som privatkunde betale med bankkort, Vipps eller Klarna faktura. Vi aksepterer de fleste bankkort unntatt…

Er det trygt å handle med kort?

Du kan være trygg på våre betalingsløsninger! All informasjon som skrives inn i vår Checkout, både personopplysninger…

Er det noen skjulte kostnader?

Nei, i utgangspunktet ikke. Generelle fraktkostnader som blir oppgitt i kjøpsøyeblikket og evt. returfrakt tilfaller kunden. Dersom…

Det mangler varer i sendingen. Hva gjør jeg?

Kontroller din ordrebekreftelse mot hva det står på følgeseddelen din. Dersom varen står i rest, ble vi…

Jeg har fått feil vare. Hva gjør jeg?

Kontroller din ordrebekreftelse mot hva du har mottatt. Dersom det ikke stemmer, har det gått litt fort…

Kan dere levere til andre land?

Pr. i dag tilbyr vi ikke å selge eller sende varer til utlandet. Vi forbeholder oss retten…

Hvordan sender jeg tilbake en vare som jeg vil reklamere på?

Ved reklamasjon ber vi deg alltid om å ta kontakt med kundeservice på e-post før du returnerer….

Hvor er min bestilling?

Etter at du har gjennomført din bestilling, skal du ha mottatt et sporingsnummer på e-post. Denne kan…

Jeg har ikke fått ordrebekreftelse?

Etter at du har lagt inn en bestilling i vår nettbutikk sendes det ut en automatisk ordrebekreftelse….

Kan jeg bestille på e-post eller over telefon?

Alle bestillinger fra privatkunder skal gjennomføres via vår nettbutikk for å beskytte dine data og betalingsopplysninger. Det…

Min betaling blir avvist?

For spørsmål angående betaling, vennligst kontakt kundeservice til den betalingsløsningen du prøver å benytte. Klarna: Kundeservice |…

Kan jeg få levert min bestilling raskere?

Vi har ikke mulighet til å fremskynde enkelte bestillinger da alle bestillinger håndteres i den rekkefølge som…

Min pakke er ikke overlevert til Bring enda?

Etter pakking og fullføring av din bestilling blir den overlevert til Bring, da mottar du en e-post…

Jeg har registrert feil leveringsadresse. Hva gjør jeg?

Så lenge din ordre ikke er sendt fra oss, kan vi endre leveringsadresse. Når din ordre er…

Er det riktig antall på lager i nettbutikken?

Lagersaldoen oppdateres kontinuerlig og stemmer derfor godt. Det kan likevel i blant gå fort dersom mange kunder…

Kan jeg legge til et produkt i en eksisterende ordre?

Etter at en ordre blir lagt inn vil denne behandles såpass raskt at det ikke vil være…

Kan jeg hente varene hos dere?

Ja, du kan hente din bestilling på vårt lager på Laksevåg i Bergen. Vi har ikke noen…

Kan jeg betale med faktura?

Vi tilbyr faktura som betalingsmetode for våre bedriftskunder. Da må du opprette en bedriftskonto hos oss. Det…

Kan jeg bestille som firmakunde?

Det kan du helt klart. Dersom du ønsker å bestille som firmakunde ved å benytte organisasjonsnummer, kan…

Kan jeg bestille et produkt som ikke er på lager?

De fleste varene i nettbutikken kan bestilles selv om de ikke er på lager/utsolgt. Dette tilbys på…